Sunday, July 15, 2012

My best.

Ari ni aku kecewa bila slama ni aku ingat dia kawan.tp layan aku mcm shit.

Aku ingt aku nak buat keje betol2.tp bangang sampai x tego langsung awek sendiri.

Ttba aku rasa mcm pantat bila aku cuba untuk majukan diri sendiri. Jaga hubungan ngan member selama ni.buat yg terbaek untuk diri sendiri.tp kene duga macam ni.orang laen senang2 letak dengki, dugaan, musibah kat atas kepala hotak aku.

Down.xda mood nak kerja esok.fuck up.

Terima kasih sebab campak tahi kat muka aku.

Percaya lah. Sesiapa membe korang perangai macam pantat waktu muda ni, bila tua esok, perangai pantat tu tak kan hilang.

No comments:

Post a Comment