Thursday, September 8, 2011

monotone

seriesly..aku mengalami saat 'monotone' aku sejak blk dr labuan ni. ehem.. ye 'monotone'..

knapa monotone??

smpai je aku kat rumah (mira jmput aku kat lcct). demam aku menjadi2 n aku x leh nk buat apa.aku paksa makan supaya aku blh makan ubat.kemudian aku paksa tidur.dah bngun pun aku pksa lagi tidur.proses berulang smpai la aku rasa demam aku ok.

jadi bayang kan. kehidupan yang diisi dengan tidur....ZzzzZZzzzzZZZZzzz...
n bila aku bngun, otak aku jadi lembap..aku tak dpt focus.tak dpt pk pape...kosong...

sampai aku rasa kalau aku pasang lagu...yg aku denga is chord C shj smpai akhir lagu.
smpai aku flashback ape yg aku buat, smua nya itam dan putih...

*sigh*mmm..

nk tgk gamba abg aku??!! (ttbe smgt)...

aku amek kat dlm rumah..dengan dinding blakang kotor..aku sendiri x sgka ngan hasil dia..

 

No comments:

Post a Comment