Wednesday, September 7, 2011

3 suku ramadhan di negeri asal.

aku baru blk dari labuan smalam. the damn thing is aku demam, disebabkan oleh kehangatan suhu pulau di ganti dengan suhu rendah air cond yang aku pasang menjadi kan badan yang sihat serta akal yang jitu ini kurang berfungsi dengan baik.

uhuk uhuk (bajet).

well well well...so far sepanjang cuti ni,ape yg aku dah buat / capai .

lemme list the things yang aku nak buat dulu:

1.gi pantai awal2 pagi (bende ni aku nak buat dari aku skolah menengah lagi).
2.buat video cuti aku.
3.kemas rumah (mak aku suruh).
4.gi jmpa ustz,amek satu kertas ni( mak suruh).
5.gi jmpa doktor ,amek surat (mak suruh).
6.gi urus hal adik aku, die nak gi mesir (adik dan mak aku suruh).
7.amek gambar abang aku (abg aku suruh).
8.gi terawih kat masjid ,at least sekali.
9.nak gi pulau.

erm.seriesly x bnyk pun yg aku buat.x tercapai target pun.cuma nya bnyak bnda laen plak yang aku buat!!:

1.gi pantai, yes aku pegi. n seriesly. aku puas ati sebab .you cant barely sea the horizontal line between the sea and the sky.
2.video....tak buat...sbb malas...puasa...haha...aku lupa nak buat.
3.yes..aku kemas rumah..cuci tandas..basuh baju..cuci balcony...vacuum rumah...blablablabla..
4.jmpa ustz...tak sebab abang aku da ade copy kertas tu...huhu..
5.jmpa dktr ...setel.
6.urusan adik aku gi mesir...aku da buat..
7.amek gambar abang aku....buat!!..tak sangka aku amek mcm kat dlm studio..
8.gi terawih kat masjid....falied!!!!! ...end up aku smbhyg sendiri kat rumah je!!..
9.tak jadi gi pulau,sebab panas..puasa lagi..end up gi kota kinabalu je...ok what

+ aku gi karaoke (kene pksa ngan abg aku) (=.='')
+ gi main mercun! evry time lepas bkak puasa.
+lepak ngan member skolah.
+blaja maen pool!!!!!
+bli phone baru.
+amek gamba kawen mmber aku.
+amek gamba group paintball abang aku.
+jam lagu awan nano.

ehhh...waaiiidaaminiittt...aku da buat bnyk dari yg aku plan..

thnk you.thnk you

No comments:

Post a Comment