Saturday, March 24, 2012

bersukan

Note**

Khinzir bagi aku ialah haiwan yg pemalas.so org malas=khinzir


K start.


***

I was an athlte.both masa skolah rendah n skola menengah. Masa sekolah rendah aku maen bola, lompat jauh, 100m, 200m. Masuk skolah menengah, aku maen bola, 400m. Woah...hebat gak


(audience applause)


TAPI!!!

tu dulu sayang ku!


(audience silence...)


Masuk matrik ja aku da jadi umpama khinzir yg malas.kalau di masak pun, orang cina x mahu makan. Sebab aku da stop bersukan n focus mengejar cita2 aku. (yep.dulu time matrik aku focus blaja).but Still,focus blaja pun aku letak diri aku umpama khinzir yang malas.


Then masuk uia gombak,aku menerus kan aktiviti khinzir aku,tapi kali ni aku agak kurang malas.(audience applause~).sebab time ni aku banyak maen dan x focus blaja.tu yg cgpa mcm gampang tu. Dekat uia aku ada gak a maen futsal, bosan2, tapi jarang gak a.


N now dah kerja, aku swim je la kot.(itu pun sebab ada swmmg pool kat apartment aku, kalau x, jgn harap aku nak keluar kn peloh).eh,swimming mmg x kua peloh pon kan.


Aku x suka sebenanya. Berkelakuan seperti binatang ni.sebab dah la aku merokok.pastu aku x counter balek badan aku utk jadi sihat. So,wat i did now,(audience waiting) skrang ni evrytime aku ada peluang je utk kluar peloh, aku buat. Cos after all 'healthy body,healthy mind' kan?.kan?.kan?..ouh plus, aktiviti mingguan aku, evry saturday night aku maen ftsal..kcuali masa aku balek rembau..


Maksud nya dari situuuu~~, akuuuu...tak lagiiii....mcm khinzirrr~~~ :-D


Pakpakpakpakpak

(standing applause by audience)


Thank u! Thank u! thank u!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Haha. So cute. (>o<)/ proud of u bebeh!

    ReplyDelete
  2. Haha..awk je yg comment.nampak sgt blog ni x femes..gahahahahaha.

    Ure welcome bebeh..eh..

    Thank you miraaa..

    ReplyDelete