Monday, July 18, 2011

stupify~~~~~!!! (aku suka spell ni)

tanggal 14 julai tahun 2011 "kalendar omputih".harry potter and the deathly hallows :part 2 menggegar segenap pawagam di malaysia.dan aku!dah tgk time tu gak....haha....maaf,pengaruh hedonisma dalam diri aku lemah....

yg macam aku penah ckp,part 1 aku suka sbb penceritaan yang agak slow dan matang buat aku suka.plus pelakon fav aku turut membantu ,bill nighy, untuk aku bukak mata dari awal sampai habes. while part 2 ni plak aku suka twist dia, style story telling dia lbh kurang part 1, and somehow approach from every character tu nampak and tak berat pada harry potter shj.dr segi effect,aku suka part hogwarts kene pasang shield tu before geng si muka ular tu dtg serang,style~.NAMUN BEGITU, part ending die tu aku rasa agak spoil...aku rasa xya pun xpa..(part dorang da ade anak).

well,ni pandangan dr org yg hanya tgk muvi dia shj.(aku malas baca buku).

few days a go,aku jumpa yuha (the brains).nak tanya psal cmna nak stat buat t shirt.borak lama gila smpai seda2 dah kol 6 pagi (aku stat jumpa kol 2 lbh). borak ngan dia buat aku lg semangat nak stat projek aku ni.fuhhh!!!!!....moga-moga apa yg aku buat kene berkat~.amin!!!!...


p/s: *bunyi latar blakang: mak aku tgh maen xbox kol 1 pagi x stop2....haha*

4 comments:

  1. cepat la wat tshirt weyyhh!!!! tak sabar nk promot kawan!

    ReplyDelete
  2. kene tunggu lepas cuti a moon baru blh gerak..aku kene balik labuan,so tak leh nak run .

    ReplyDelete