Tuesday, July 12, 2011

wangi bila tak mandi

hari aku bermula dari semalam . bila kelly ajak lepak nak bincang pasal phone aku yg x setel2 lagi. aku kua rumah dalam pukul 9 malam. sampai castle kg.baru dlm kol 9.45 kot.smpai2 je ada muney.pastu dtg lagi 2 org yg aku x brpe nak kenal.dorang bdk utm semarak.

dah bincang semalam, phone aku tu dlm kondisi yang sama lagi sebab ada bende laen yg rosak and kedai tu x boleh nak betol kan (aku pn x tau npe,x pandai nak repair kot) .so, better amek je phone tu,anta kat kedai laen.other option aku is bagi bob anta kat tmpt yg die bese buat.aku dah gtau kelly by today,die da amek phone tu so that aku blh book ticket blk labuan cepat.kang lambat2 mahal.

pastu kitorang gi bangsar lepak,jumpe awek muney tgh lukis mural kat nondos bangsar village.kat situ kitorang bukak cite pasal muzik.aku x tau sgt psl muzik ni,so aku denga je.one thing muney ckp buat aku berfikir

"bila ko masuk dunia muzik ni,2 jalan ko boleh pegi,1st jadi performer,2nd jadi musician.nampak je 2 bende ni sma,tapi sebenanya berbeza"

ah lagi satu,awek muney ni pulak sebenanya bekas budak uia amek architecture.so kitorang borak pasal uia la pasal archi la.ttbe awek muney ckp yg die nak buat short film.bagi aku idea die agak berat sebab die nk bnyk maen ngan metaphor.tapi sumpah ,aku tak faham sgt pe die ckp.sebab bnyk sgt idea kot.(which aku faham,bila ko dah xcted sgt,smpai tak seda yg ko tgh ckp terabo).

today aku setel kan air rumah yg dah kene potong. hanya dsebab kan ofis apartment aku yg bodoh.apartment ni punya bil air,kene baya kat management die.so bila dah camtu,bagi aku menyusah kan orang.sebab ko kene baya thru stages.pastu so far,aku tak penah nmpak dorang anta bil air kat rumah.and bila kakak aku baya online,somehow system office dorang ni x sync ngan bank.menyebabkan ade yg dah baya tapi tak masuk record dorang.and tu lah yg jadi kat rumah ni.

but now,dah setel and rumah dah ade air da,dah xyah tahan kencing lagi dah.wohoooo..and dah boleh mandi setelah dah 2 hari lebih dah aku x mandi.yeah!!

4 comments: