Thursday, January 19, 2012

bad habit

*whisper*

I....ve....one...bad..habit......

Aku suka stay up tanpa mengambil kira tentang aktiviti hari esok..doing absolutely nothing..x la nothing, tp point aku is buang masa...die jadi sesuatu yang buruk sebab habit ni buat aku gelabah esok pagi nak gi kerja..dgn mngantuk gla bbi..pening x cukup tidur..pastu nyesal knp aku tido lewat semalam..


Mnyesal mcmana skali pun aku pagi tu,x cukup berkesan untuk aku ulang benda yang sama pd malam hari nya..


Seterusnya menjadi sesuatu yang lali dalam paradoks hidup harian aku..


Sudah aku cuba untuk paksa tidur awal sayang ku (ttba)..tapi aku dapat rasa yang segala info dan arahan yang dikeluarkan dari otak aku, utk tidur awal, tidak mampu sampai ke organ2 badan aku yang degil ni..


Jadi bukan salah aku sebenarnya..ini semua salah saraf yg terlampau panjang dan berliku dan berbelit belit menyebabkan info otak aku tak sampai..


T_T


...oh ya..sebelum terlupa..


Saya ini bukan lah seorang yang bijak berkata-kata..cuma apa yang saya buat ini, maksud saya buat blog ini dan merapu mcm syaitan seperti ini, pada niat asal nya bukan lah untuk tatapan umum..cuma sekadar diari sendiri sebab saya ini seorang yang pelupa..makanya dengan menulis catatan seperti ini, saya mampu mengingat kembali sesuatu2 kejadian pada sesuatu2 hari tersebut (kuat kan kuasa otak sendiri)..sebab itulah, jikalau anda perasan, sy kurang berkongsi info dalam penulisan saya ini.tidak seperti blog2 yg laen.

Namun yang demikian..ada segelintir umat yang secara tidak sedar memberikan respon terhadap penulisan saya ini..sejujurnya, saya ingin berterima kasih dan saya amat hargai..


(aku suka blog ni sbb x ramai yg tau..n i hope it will remain silent..and we can share among us shj..hope korang faham..)


Thnx..


See, da pkul 430..kol 8 kne bngun keje..ahhhhhhhhh!!


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment