Thursday, January 12, 2012

saya yang plg baru.

Nama saya mohamad nor hafiz bin mohamed zain.berumur 22 tahun.anak keempat dari 6 orang adik beradik.asal labuan.sekarang aku sudah selesai degree aku.


Yep.aku da selesai degree aku.skang ni semester yang aku tambah baru je selesai..ouh..sem ni aku x dok ngan abg polis tu.aku pndah blk sebelah ngan mmbe aku.


Memandang kn subjek aku sikit sem ni.aku buat part time job ngan membe aku kat satu firm akitek ni.firm kecik je.tp aku amek gak sbb well paid.n now aku cntinue keje kat situ as part time job smpai januari ni abes.sbb nak urus kan hal rumah sewa n graduation aku.


Aku fikir...selama 22 tahun aku hidup.apa yg aku da achieve?? Apa yg aku ada??..puas ke aku hidup??


Tu sume dok dlm kepala aku since aku kua exam hall utk last paper aku ari tu.kalau nak ikut kan mmg aku x puas.bnyk bende aku nak buat,aku tangguh kn sbb masa x sesuai.


Aku menyesal....sedikit...


Korang mesti penah jeles ngan membe korang.rasa macam dorang tu perfect n why u life mcm haram je.kalau x pun at lis korang nak lofe korang elok sikit.n stat rasa mcm loser.


Jgn pk mcm tu..sebab hidup ni bkn aturan n kehendak kita..itu semua aturan yang maha esa..kita hny perlu usaha..n jgn jd bodoh..tu ja..knp nak pk jauh2 sgt knp hdp kta mcm ni???


Mulai mggu depan.aku da pndah masuk rumah sewa baru.hope xde bnde bangsat yg akan jadi.


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment