Wednesday, January 18, 2012

mimpi+the old crowd

Semalam aku alami mimpi yg pelik..( tak pelik tp nak cerita gak..kalo x aku x tau nak cakap apa)..sppose aku bangun awal sebab nak pergi kerja..tp sebab mimpi karut mainan syaitan lakhanat, aku jadi keliru dgn masa bangun aku..aku bangun tido bangun tido (siap da berbual ngan membe aku da kot) sampai la aku tgk jam da kol 1.09 tghari!!!!...sekali...


Membe aku kejut...(time tu aku da pelik..bukan ko da kejut aku ke td.ckp xnak gi kerja???!!..)...n bila aku tengok jam..baru pokol 10.36 pagi!!!!!..


Shaiitsss..pening kpala aku...nak xnak aku paksa mandi..mandi kat tingkat bawah pulak tu..sebab ruma kitorang xdak air..buat report kat management..then ada sorang cina tu dtg gi bukak pili air ruma kitorang...tgk2 je, paip air tu tutup..die tanya, "aik..korang tak baya bil ke?"..pe jadah kene potong kalau dduk ruma baru seminggu..anak haram...


Xpe yg penting ruma da ada air..boleh mandi bogel..


Xda la..gurau...


(ye ke gurau??~~~)


LEPASSS TUUU!!!!!...Time kerja kakmawa(kakak sulung aku) text aku..die cakap, 'ari ni bithday kaksu.jom william'..so aku diner kat wiliam smalam..


Bila sampai kat kedai tu..lepak..sembang..gelak2..makan banyak..ttbe aku terfikir...damn..lama gila aku tak lepak ngan dorang ni..kalo nak ikut kan dulu after spm (2007)..aku slalu gila lepak nga dorang ni..selang bbrapa tahun ja..da berubah mcm2.rasa rindu sgt time2 tu..


Alaa..korang mesti penah rasa kan? Bila dah lama x jmpa membe sekolah, ttba buat gathering ala2 mat salleh terencat, masing2 nak tnjuk power..nak tunjuk dorang paling up to date,  paling berjaya dlm hidup sampai tahap da boleh gi bulan da...n sampai satu tahap korang da xde bende nak borak da sebab tekejut ngan perangai dorang dah berubah..time tu lah korang akan buat perbandingan dulu n sekarang..then korang gelak sorang2..


*plus yg dulu mcm haram.sekarang da transform ala2 korea dah~~siap nama kat facebook pun da tuka bhsa korea~belom tgk profile picture lg~


Tapi ada ja yg dr dulu smpai sekarang x berubah..masih lg cm dulu..be nice people, dorang tu membe korang gak~~


Tu la dia~~~

(ayat lame yg x tau camna nak end kan post)


Bagus korang layan blog ni lg bagus;


Www.jelakabetul.blogspot.com


Ouh..awek aku sakit..mkn teruk.food poisoning..kesian gila..harap2 die sembuh cepat..amiiinnnn (nn)


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment